Marketing internetowy

Jak kampanie AdWords wpływają na pozycjonowanie?

Kampania linków sponsorowanych cieszy się dużą popularnością, nie zaskakuje więc to, że wiele osób zastanawia się poważnie nad tym, czy nie stanowi ona najlepszego rozwiązania także w przypadku ich własnych stron www. Warto zatem zdobyć choćby podstawowe informacje na jej temat. Na pierwszy plan wysuwa się to, że kampania Google AdWords zaczyna działać w tym samym momencie...

Czytaj dalej
 

Jak promować "nudne marki"?

Bardzo często zwraca się uwagę na to, jak duże znaczenie w czasie pozycjonowania strony odgrywa jej unikatowa treść. Trudno jednak nie uciec od pytania o to, czy jej stworzenie jest w ogóle możliwe, jeśli firma znajduje się produkcją kleju albo wynajmem miejsc parkingowych. Nie można nie zgodzić się z tym, że mamy wówczas do czynienia z dużym wyzwaniem, nadal jednak nie jest to...

Czytaj dalej
 

Zmiany w Google

Wprowadzone w algorytmie Google zmiany sprawiły, że pojawiają się czynniki, które mają wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce. Jest to ważna kwestia, która wpływa bowiem na to jakie efekty może przynosić pozycjonowanie. Dla wielu będzie się to wiązać również z tym, że zyski z reklam będą mniejsze i mniej będzie klientów. Mamy w tej chwili ponad 200 różnych parametrów...

Czytaj dalej